M.J. Tamsmaskoalle

Onze slogan is ‘traditioneel & vernieuwend’. De school is gezellig en ondernemend en voortdurend gericht op kwaliteit en vernieuwing. Speerpunten in ons onderwijs zijn onder andere de leerlingenzorg en actief burgerschap. Op onze school zitten circa 75 leerlingen. U bent altijd welkom om een kijkje te komen nemen in Tzummarum!

De M.J. Tamsmaskoalle heeft in 2012 en 2013 het predicaat ‘Excellente school’ in ontvangst mogen nemen uit handen van staatssecretaris Dekker. Hier zijn we als leerlingen, ouders/verzorgers en personeel erg trots op!

In augustus 2017 wordt onze school onderdeel van een nieuw multifunctioneel centrum in Tzummarum.

Schoolklimaat
Onze school kenmerkt zich door een veilig en open schoolklimaat waarin een ieder zich welkom, gerespecteerd en medeverantwoordelijk voelt. Door een open communicatie heerst er een cultuur waarin personeel, leerlingen en ouders/verzorgers zich inzetten en zich betrokken voelen om met elkaar mooie doelen te bereiken. ‘De deur staat altijd open’; deze openheid wordt bevestigd in de praktijk.

Maandag, dinsdag en donderdag: van 8.30 uur tot 11.45 uur en van 13.00 uur tot 15.30 uur
Woensdag en vrijdag: van 8.30 uur tot 12.15 uur

Obs M.J. Tamsmaskoalle